niedziela, 11 września 2016

Organizer na nitkę i igłę.

Igła, nitka - niby zwykłe rzeczy które używa każdy domownik bez trudu, ale przychodzi taki czas kiedy trzeba zabrać je ze sobą w podróż i każdy głowi się jak to zrobić by niczego nie zgubić.  Mam na to sposób  :)

Materiały :
  • puste opakowanie po kleju w sztyfcie,
  • gumka recepturka,
  • ozdobny materiał,
  • klej ( obojętnie jaki, ja użyłam kleju na ciepło),
  • nitkę,
  • igłę.
Mamy wszystko, to do dzieła:
  1. Dokładnie oczyszczamy opakowanie po kleju.

  2. Maskujemy etykietę przyklejając na nią ozdobny materiał. Ja wybrałam fioletową wstążkę w kropki.
  3. Do szpulki nici przyklejamy przecięta w jednym miejscu gumkę.
     
  4. Nitkę wkładamy do środka i zamykamy opakowanie.
Mając takie pudełko mamy pewność że nic nie zgubimy, a każda niechciana dziurka nawet poza domem nie stanowi dla nas przeszkody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz